September202014

rmattyboy said: Rigby!!! Here's my quest-shun! What's it like being a raccoon? I mean it looks like you can do almost everything humans do, but what is it like? Would you rather be a human or stay a raccoon?

That’s like asking you what it’s like being a person. It just kinda… IS. I can’t explain what it’s like because I don’t have experience being anything else. Except a skunk… or a house… ah, so I guess it IS awesome being me! Hm, hmm. Yeah… I like my tail for balance, and I’m really fast! I mean REALLY fast, man. Have you seen me sprint yet on all fours? YESSSS. BE JEALLLOUUUSSSSS.

1PM
OH NO NO NO DON’T WORRY YOU DEFINITELY DIDN’T GROSS ME OUT. WHO’S GROSSED OUT,NOT MEEEE.

OH NO NO NO DON’T WORRY YOU DEFINITELY DIDN’T GROSS ME OUT. WHO’S GROSSED OUT,NOT MEEEE.

September172014

Never was a fan of the idea of college. Or high school. Da da tchiiiii.

12PM

THE Regular Show

mordecai-put-your-phone-away:

The Regular Show”

image

((I feel the need to mention that William Salyers (the voice of Rigby) actually says this. We wouldn’t make fun of HIM, would we? Yeah, I don’t think THE Regular Show should ever be correct, but maybe we can accept it?))

(via brooklynnemoon)

September102014

re-opening

ASK OPENS AGAIN SEPTEMBER 20!!

WHat-?? You’re wondering about the quest-shuns already crammed in my inbox?!

Eeuuuhh, WELL… sorry to everyone, but those need to be deleted so I can start fresh and all that. Thanks for understanding. Now, keep watch.

Sorry ‘bout that hiatus of mine. Those will keep happening time to time when I get busy. Anyway I appreciate everyone who kept the faith and stayed with me! You dudes are AWH-SUM. Hm, Hmm!

July22014
My creation titled “Fists of Caffeinated Justice.” Re-post suggested by user acar-acarentz. Shows the power of fighting and, well…coffee.

My creation titled “Fists of Caffeinated Justice.” Re-post suggested by user acar-acarentz. Shows the power of fighting and, well…coffee.

July12014
rab-arts:

This is for askrrigby blog birthday (I am very late, sorry)I hope you like it (If you see it) ♥

Still on hiatus, but found this buried in the tag… THANK YOU IT’S AWESOME!!!!!! OOOooooooOOOOooooh

rab-arts:

This is for askrrigby blog birthday (I am very late, sorry)

I hope you like it (If you see it) ♥

Still on hiatus, but found this buried in the tag… THANK YOU IT’S AWESOME!!!!!! OOOooooooOOOOooooh

June302014

READ THIS

I love this blog so much. I’m never leaving it. All the interesting stuff you guys ask about me and the park are amazing, and sometimes leave me in stitches from laughing—-literally. And who knew a guy like me, RIGBY, could have so many followas?! I know I try to ACT macho, but the truth is, the kinda attention I get online here really makes me psyched. (take that, mordecai! people think I’m cool!)

Anyway. The point is, I’m not gonna be able to come back on this summer. My brain is fried from a million and a half things. So starting around the fall, you know, when most of you guys head back to school or whatever, THAT’S when I’m gonna be steppin’ this back up again. Unfollow me if you’re not willing to wait. I don’t care. Go drink some unicorn slop for all I care. But those of you who actually wanna wait for me, I’ll still be here for ya. Hm, Hmm.

TL; DR = HIATUS.

April12014
PLACE YOUR FINGER ON THE DOT AND SEE WHAT HAPPENS!!

PLACE YOUR FINGER ON THE DOT AND SEE WHAT HAPPENS!!

February12014
YEAH I’M A RACCOON but have you seen my brother?! He’s freakishly huge and I’m an amazing accurate size due to genetics and Mordecai I dunno what’s up with him he’s just huge too

YEAH I’M A RACCOON but have you seen my brother?! He’s freakishly huge and I’m an amazing accurate size due to genetics and Mordecai I dunno what’s up with him he’s just huge too

← Older entries Page 1 of 93